kapat
Sayfa 1/210 1231151101 ... SonSon
2092 sonuçtan 1 ile 10 arası
Like Tree29Likes

Konu: esra99 nin zayiflama günlügü

  1. #1
    esra99 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15.02.2010
    Mesajlar
    2.275

    ((6 esra99 nin zayiflama günlügü

    Merhaba öncelikle günlügümü yeni acmis bulunmaktayim.yasim 26 boy 1.60 ve bi bucuk yasinda oglum var eskiden kilom 61 idi doguma 83 girdim 73 kiloda kaldim ve hic kilo veremedim emzirirken bile,sonra böyle olmayacak dedim kendi cabalarimla 68 kiloya düstüm diyet yapmadan gelisen olay di bu.simdi hedefim 55 kilo olmak yani manken gibi olacagim madem diyete giriyorum neden 55 kadar devam etmeyeyim degilmi.kendimi tasiyamadigim günler oldu ne zor kilolu olanlar beni anlar bacaklarim kalcam var insallah gidecektir onlarda erir zamanla.basaracagiz insallah
    Konu esra99 tarafından (28.02.2010 Saat 17:49 ) değiştirilmiştir. Sebep: ..............HEDEFIM 55 kilo olmak
    asevilay likes this.

  2. #2
    AZİMLİ KADIN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06.09.2009
    Mesajlar
    4.940

    Cevap: esra99 nin zayiflama günlügü

    HOŞGELDİNNN ARAMIZAAYAPMIŞSIN GÜNLÜK,HAYIRLI OLSUN CNM..BURASI SIRF DİYET MUHABBETİ DEĞİL HERŞEYİN PAYLAŞILDIĞI ÇIKARSIZ BİR ORTAM,O YÜZDEN ÜYE OLMAKLA İYİ YAPTIN CNM..BU ARADA BEBİŞİNİ ALLAH BAĞIŞLASIN..

  3. #3
    damla12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.03.2009
    Mesajlar
    220

    Cevap: esra99 nin günlügü

    Alıntı esra99 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba öncelikle günlügümü yeni acmis bulunmaktayim.yasim 26 boy 1.60 ve bi bucuk yasinda oglum var eskiden kilom 61 idi doguma 83 girdim 73 kiloda kaldim ve hic kilo veremedim emzirirken bile,sonra böyle olmayacak dedim kendi cabalarimla 68 kiloya düstüm diyet yapmadan gelisen olay di bu.simdi hedefim 55 kilo olmak yani manken gibi olacagim madem diyete giriyorum neden 55 kadar devam etmeyeyim degilmi.kendimi tasiyamadigim günler oldu ne zor kilolu olanlar beni anlar bacaklarim kalcam var insallah gidecektir onlarda erir zamanla.basaracagiz insallah
    hoşgeLdin cnm sağLıkLa hedefine uLaşıRsın inş. ;)


    Sağlam karakteri olan bir insanı görevinden alıkoyacak hiçbir olay olmaz.

  4. #4
    esra99 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15.02.2010
    Mesajlar
    2.275

    Cevap: esra99 nin zayiflama günlügü

    SAGOLUN TESSEKÜRLER INSALLAH HERSEY GÖNLÜMÜZCE OLUR: INSAN HEDEFINE ULASMAK ISTESIN YETERKI SITELERDEKI ARKADASLARIMIZDAN GÖRÜYORUZ COK AZIMLILER HEPIMIZ ÖYLE OLACAGIZ ALLAHIN IZNIYLE

  5. #5
    kobay1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08.04.2009
    Mesajlar
    3.401

    Cevap: esra99 nin zayiflama günlügü

    Alıntı esra99 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    haklisin kobay ama bi arkadasima tavsiye etmistim bir gün denemis harfi harfine ama zayiflayamamis kilo bile neden acaba ben yaptim sonuc aldim.devam yapicam bakalim günlügüme beklerim seni kobaycim
    İLK ÖNCE HOŞGELDİN FISTIK GÜNLÜĞÜN HAYIRLI OLSUUN
    ESRACIM YA O ARKADAŞININ VÜCUDUNDA GRAM FAZLA SU YOKTUR ATAMAMIŞ YADA TUZ EKLEMİŞTİR YADA FARKLI BAŞKA BİŞİ YAPMIŞTIR BİLEMEDİM ŞİMDİ SEBEBİNİ BEN ÖZELLİKLE REGL DÖNEMLERİMDE YAPTIĞIM İÇİN KESİN SONUÇ ALIYORUM TÜM ŞİŞLİĞİMİ ALIYOR

  6. #6
    esra99 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15.02.2010
    Mesajlar
    2.275

    Cevap: esra99 nin zayiflama günlügü

    evet yok 80 kiloymus kendisi mahcup oldum öyle olunca ben büyük ihtimal lapa diyetini yarin baslicam kilomda inis var gerci adet degilim suan acaba sence ise yaramazmi demeki yaramazsa,adet degilken hic yaramiyo valla bende cok su var ödem fazla sis sis silindir gibi yok olsa keske

  7. #7
    kobay1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08.04.2009
    Mesajlar
    3.401

    Cevap: esra99 nin zayiflama günlügü

    yap canım ya garanti 1,5 kg gider en az

  8. #8
    esra99 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15.02.2010
    Mesajlar
    2.275

    Cevap: esra99 nin zayiflama günlügü

    YAPICAM INSALLAH BU ARADA;GÜNLÜK NELER YIYORSUN DIYET YAPIYORMUSUN DAHA NE DIYETI UYGULUYORSUN KENDINE KAC GÜNDE KILO VEREBILIYORSUN MESELA

  9. #9
    coCOsTaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20.02.2010
    Mesajlar
    81

    Cevap: esra99 nin zayiflama günlügü

    selam canım pc bozuk gıremıyom
    burası olmyaınca ınsan gevsıyo vallaha tatlı derdım olmasa yemekle aram yok klo almadım ama 400 gr falan verdim.
    lapaya yokum vallaha mıgdem almıyo çorba ıcıyom ben öğlen akşam salata sabahta k falkes arada elma falan yıyorum ama aklım cıkolatada
    k flakesın barları cıkmış 90 klorı onu yıyorum süper tadı tavsıye ederim.
    Kimsé ßana MasaL Anlatmasın
    Çocukkéndé Sévmézdim Zatén




    Allaha Dua Etmeni onu Çagırmanı Sağlayan Dert,
    Dunya saltanatından Daha Hayırlıdır


    sz ile haftada 3 gun




    coCOsTaR'In Star oLUşu

  10. #10
    esra99 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15.02.2010
    Mesajlar
    2.275

    Cevap: esra99 nin zayiflama günlügü

    haklisin canim lapayi ben adet olursam denicem indim kilodan ikinci gün bende ayni senin gibi oldum lapadan bir bucuk gün dayanmis oldum birde sarimsakli denerim kendimi saldim bende kilo ayni durumda ac karnina 66ikilo .700gram gösteriyo bakicaz caresine yemekle olmuyo benimde aksamlari durup dururken canim birseyler cekiyor bu ara tembeligim üzerimde iki kiloyu aklima koysam verecegimde nedense kendime mühlet veriyorum aslinda vermemem lazim cok verdim kendime ben mühleti neyse,bir diyet listem var onu deniyecegim sabah kahvalti öglen corbaymis onu denicem flakes te beni bozuyo ayni lapa gibi ben kahvaltiya sicah caya cok düskünüm sabah ilaha icicem neyse bi deneyelimde:mutlu:

Sayfa 1/210 1231151101 ... SonSon

Benzer Konular

  1. benim günlügüm
    Von gGüMüs im Forum 70-79 kg Günlükleri
    Cevaplar: 2972
    Son Mesaj: 02.05.2013, 13:10

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Spiritüel Yaşam koçu wingwave ingolstadt Kuantum ,Bio enerjı (şifa) koçu 3. boyut iletişim koçu Ebeveyn ve çocuk koçu Stressiz ve sağlıklı Yaşam koçu Psikolojik danışmanlık wingwave ingolstadt Magic Tıme koçu Mentor

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0 PL2